مـنـتـديــات الــمـلـكـة أمــونــة

مواضـــيع وبرامـــج متنـــوعة ورائـعــة

الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 

برنامج شات جديد ثلاثي الابعاد (لك ان تتخيل مدي مدي متعته)

كاتب الموضوعرسالة
magicgood

مُساهمةموضوع: برنامج شات جديد ثلاثي الابعاد (لك ان تتخيل مدي مدي متعته)   الإثنين سبتمبر 25, 2006 5:31 pm

انا جيبلكوا برنامج زي ال msn بس غيره تماما و اعتقد انه في كتير منكم مجربوش بس اكيد اللي هيجربه هينسي المسنجر و الياهو و السكي بي و البالتوك كمان .
البرنامج دا عباره عن chat 3D يعني حضرتك بتكون شكل ولد او بنت علي زوقك من اول الشعر لغايت الجزمه و بتبدا الشات في كافيه شيك و البرنامج يدورك علي بنت لذيذه و تلاقيها قاعده قدامك و الكلام بيبقي علي شكل بلالين طايره في الهواء و كمان ممكن تغير اماكن زي ما انت عايز ممكن تعودو علي حمام سباحه او عند الاهرامات او حتي علي السطوح . انا هسيب الصور تتكلم

[/img]

يارب ياجماعه الموضوع يعجبكوا وده اللينك بتاع التحميل الي هتجيب منه البرنامج وان شاء الله موش يبقا في اي مشاكل والي يواجه اي مشكلا ممكن ان هو يضفني عنده في الماسنجر الام اس ان وانا ان شاء الله هساعده علي قد ما اقدر وده الايميل بتاعي morelovehn@hotmail.com

وعلي فكره الموضوع ده اهداء مني للمنتدي الجميل وللعسوله ايمان صاحبة الفكره بتاعت المنتدي الجميل الي مستقبله هيبقا كويس ان شاء الله
اسف لو كنت طولت عليكوا
وده اللينك بتاع التحميل
http://www.imvu.com/catalog/web_registration.php?userId=1484172
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الملكة امونة
مديـرة وملـكة المنـتـدى
مديـرة وملـكة المنـتـدى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج شات جديد ثلاثي الابعاد (لك ان تتخيل مدي مدي متعته)   الثلاثاء سبتمبر 26, 2006 2:58 pm

مشكوور اخي على البرنامج الراائع

وجااري التجربة

ننتظر المزيد من برامجك الجميلة

تحياتي

حياة الروح
مراقـب القـسـم العــام
مراقـب القـسـم العــام

مُساهمةموضوع: رد: برنامج شات جديد ثلاثي الابعاد (لك ان تتخيل مدي مدي متعته)   الثلاثاء أكتوبر 03, 2006 2:20 pm

أشكرك أخــي على البرنامج الرائـــع ..

ننتظر جـديـدك ..

تحياتي ..
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

برنامج شات جديد ثلاثي الابعاد (لك ان تتخيل مدي مدي متعته)
صفحة 1 من اصل 1